Friday, April 22, 2011

~ my 22 ~

sbnarnyer aku hepi sgt2 smpena 21 april ni...hihi...kalau korang nk tau sbnrnyer ni birthday ak..hehe...ak xsangka diam xdiam umur ak da cecah 22 tahun dah pown..begitu pantas mse berlalu..tp aku ase ak ni mcm bdk2 lagi...hihi..actually in my life ak xpnah dpt ucapan besday yg sbyk ini...yang wish kat aku pon hnya teman2 yg rapat jela..yela xkan ak nk heboh kat satu dunia yg "hari ni besday aku kan?????"....tp facebook yg myebabkan besday ak terheboh kat 1 dunia maybe..hihi...ak dapat ucapan dari rmai kwn2 lam facebook..hepi gak nga ucapan diorg yg mcm2  n klakar tu..rmai yg mendoakan smoga ak panjang umur n murah rzeki..(ayat biase utk ucpan besday)...ade jgk kat yg wish aku cpat kwin..hihi...tp pape pon ak sgt menghargainye..ada mereka yg xknal pon ak tp jd frens kat FB je turut wish kat ak..cumil btol..terharu pon de...ni antara ucapan yg mnarik ak trime..hihi..(ak copy paste k...)



selamat menyambut ulang tahun KELAHIRAN...:)
MOga dimurahkan rezeki & dipjgkan umur hendakNya..amin..


selamat menyambut ulang tahun kelahiran..semoga kehidupan mendatang akan lebih diberkati dan diredhai oleh Allah...


selamat hari lahir........smg peningkatan umur semakin meningkatlah iman jua


HepI bZday!!! MogA cErIa N hEpI soKmo!! ^__^


selamat m'ymbut ari tua anda..hahahhaha


♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪Birthday To You♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪Birthday To You♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♫♪Happy Birthday To You♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪Happy Birthday To You ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪...HappyBirthday To You!♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪..may GOD bless u~


otanjoubi omedetou cik rukia batrisya...moga pjg umo, dmurahkan rezeki n hepi selalu...jgn sedih2 deh...=)\


selamat ulang tahun...
brtmbh satu number lg..
semoga berjaya dlm khdupan..

----<@


ni wish dr kwn2 satu skolah ngokngek ak..but luv them a lot,,,,,


selamat oldday rukia batrisyia aka che nor fatihah che harun...wakakkak name baru beb.....semuga panjag umo.....pajg jodoh dengan Shaharuddin Shuhaimi . kalu yo kenak mu oyak ko aku...aku g sekeh yo....aku tahu mu xwani sbb........
ak xsey oyak...pahtu mu bowok2 banyak bersobar la yang deh...pesen dyo la duk jauh dari kuarga pah jupo o...



hye my friend..selamat hari lahir yg ke-22..semoga berbahagia selalu disamping orang sekeliling..lalui hidup dengan happy sokmo..moga panjang umur dan dimurahkan rezeki n happy always..cyg kamo..selamat pulang ke kg, semoga selamat dlm perjalanan...muuaahh..


cmat ari lahir syg.. smoga sntiasa hapy, ceria, bahagia n berjaya =)




p/s: ak sgt berterima kasih kat korg sumer yg wish kat aku sama ada yg knal ak @ yg knl lam FB je..thanks a lot..i appreciate ur wish...n thanks gak yg sggup berjaga tggu kul 12 malam semata2 nk wish kat aku..(my dear)..hihi..thanks jgk yg wish melalu fon mesej or chatroom..kurang2 nyer korg xkdekut tenaga menaip ucpan besday kat ak...



ni kek idaman aku lau saper2 nk sponser..ak fanatik sgt nga kek coklat..emm..yummyy...









2 comments:

  1. yes...akhirnya xsia2 aku wish pnjang2..masuk dlm blog..thanks my dear..n kek yg best dan enak itu..tidak mampu utk aku sponser coz ptptn aku dah abih..n nk wat pom xleh coz duk kolej..xder bhan..hehe..so jwpn nyer en.din laa yee sponser..

    ReplyDelete
  2. xpela..ak fham..mu wish pon da kira bgus da..hihi.. nt ak nk pksa en.din sponser..haha..kjam kan aku????...gurau jer..

    ReplyDelete