Friday, October 21, 2011

~ cooObAaaaaNnnnn ~

hidup sekarang xseperti kebiasaannya..mampukah aku mengharungi segala cubaan, dugaan dan ujian Nya terhadapku ???????????.. ya Allah, tabahkan lah hatiku untuk meneruskan kehidupanku seperti biasa..ringankan segala beban di hatiku.. aku terasa amat berat ujianMu kali ini untukku, namun aku tau Engkau tidak akan sekali2 memberikan ujian kepada hambamu jika dia tidak mampu... aku redha dengan segala yang berlaku..semoga semua yang berlaku keatas ku semenjak 2 menjak ni akan ade hikmah di sebaliknya.. terima kasih kepada mereka yang membantu aku mengharungi segala ujian yang kuterima ini.... walaupun hanya memimjamkan telinga untuk mendengar, tetapi ssguhnya amat membantu aku mententeramkan jiwa, perasaan, fikiran yang sangat berserabut... kepada kedua ibu bapaku, maaf kan anakmu kerana membuat kalian risau akan keadaan yang menimpa ke atas diri anakmu ini.. tapi mengertilah wahai ibu dan ayahku, anakmu tiada tempat lagi untuk mengadu selain ibu dan ayah..kepada kalianlah anakmu ini berkongsi suka dan duka... mak, maafkan anakmu ini kerana telah membuat engkau menitis air matamu kerana risaukan anakmu ini, tidak pernah terlintas untuk membuat mak bersedih risaukan saya sampai begitu sekali....saya sayang sangat dengan mak, ayah dan famili saya...

p/s: terima kasih yg tidak terhingga kepada mereka yang telah banyak membantu aku mengharungi dugaan sepanjang tempoh ini, sama ada secara langsung atau tidak langsung..tq so much...

No comments:

Post a Comment