Monday, October 24, 2011

~ trauma ~

hishhhhhhhhhhhhhl....................
truma gler hari nie bli makanan.... punye la semangat aku bli mknan hari ni, kul 10 pagi da bli mknan tuk makan tghari...hihi.... ak bli dekat cafe jew..malas nk p jauh2.... tapi buat aku bengang jew... aku bli tuk 2x makan (jimat la katakan).. aku bli nasi putih + ayam masak lemak cili api (2ketul tp kecik2 jew) + sayur ape tah (adik beradik kgkung kot tp bkn kngkung)...aku semua sayur aku bedal....(hantu sayur)....hihihi... harga pn blh tahan la (tapi aku rase agak mahal coz ayam dia kecik2 sgt)... aku pon blik umah n makan la..tp ak xtau la nape selera aku mcm da lose ckit mse mkn, tp mse bli tu excited sgt nk makn, nk kata lauk ni xsdp, bg aku ok je...memang nk dijadikan citer kot..tgh aku makan tu, dekat separuh gak r nasi da aku mkn, tetibe je aku ternampak "ULAT"  kat dlm nasi aku..wah nk menjerit aku rase, tp cover line ag, coz roomate aku ngah tidow..ak nga spontan ttup ulat tu ngan nasi...pastu trus cai plastik buang terus...smua syur tu aku buang.. Ya Allah, geli, loya mcm2 jgn cakap la..memang termuntah aku.. dah la bsr gak ulat tu...uweekkkkkkkkk.....eiiiiii.....aku bukan pe, sensitif sgt ngan bnda2 camni....saper2 yg mengenali aku memang tau la kelemahan aku yang nie...rse nk nangis jew..apalah punye malang nasib aku..da la sblom ni appetite aku kureng da, bru rse selera da ok ckit, bnda ni plak jdi..haishhh..macam2...

p/s: sory aku xsempat amik gmbar tuk dijadikan bukti tuk korang coz memang aku xtahan sgt, trus jew buang  menda alah tu..huhu...trauma tol..takut da nk bli sayur ag pasni.....

No comments:

Post a Comment